Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Kuvataidekoulu

Kuvataidekoulu

Kirkkonummen kuvataidekoulu antaa kuvataiteen perusopetusta 5−16-vuotiaille kirkkonummelaisille lapsille ja nuorille. Opetus etenee tavoitteellisesti tasolta toiselle ja noudattaa taiteen perusopetuksen yleistä oppimäärää. Tule kehittämään luovuuttasi ja kokemaan kuvallisen ilmaisun iloa.

Kuvataidekoulu järjestää myös lyhytkurssiopetusta sekä taideopetusta perheryhmille sekä vauvojen värikylpyä.

Uusien oppilaiden ilmoittautuminen lukuvuodelle 2024 – 2025 Kirkkonummen kuvataidekouluun alkaa 6.4. klo 10. Kuvataidekoulun uudet oppilaat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä ikäryhmittäin. Kaikki opintoihin haluavat ilmoittautuvat jonokurssille. Vahvistus opetusryhmästä tulee sähköpostilla viikolla 22. Voit tutustua Kuvataidekoulun opetussuunnitelmaan koulun verkkosivuilla.

Uusien oppilaiden ilmoittautuminen jonoon

Opistojen tapahtumakalenteri kevät 2024

Seuraa kuvataidekoulua facebookissa ja instagramissa

Kuvataidekoulun toimisto

Käyntiosoite: Kirkkotallintie 1 A, toinen kerros, 02400 Kirkkonummi
[kartta]

Toimisto avoinna sopimuksen mukaan lukukausien aikana.

Postiosoite: PL 20, 02401 Kirkkonummi

Puhelin: 040 126 9312

Asiakaspalvelu avoinna puhelimitse ti ja to klo 13-16: 040 126 9312 lukukausien aikana.

Sähköposti:
opistot@kirkkonummi.fi