Kodin ja koulun välinen viestintä – Wilma

Wilma-ohjeet

Tunnusten luominen

• Wilma-tunnusten luominen vaatii vahvan tunnistautumisen. Huoltajan henkilöllisyys varmennetaan mobiilivarmenteen tai pankkitunnusten avulla. Tunnusten luomisen yhteydessä huoltajat valtuutetaan hoitamaan huollettaviensa asioita Wilmassa (suomi.fi-valtuutus). Luot itsellesi tunnukset https://kirkkonummi.inschool.fi/connect – sivulla (käytä verkkoselainta)
  • Katso tarkempia ohjeita miten luot itsellesi omia tunnuksia Wilmaan.
  • Huoltajat, joilla on turvakielto, pyydetään olemaan yhteydessä Marina Morelliin (etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi)

Инструкция по созданию логина в программе Wilma с использованием аутентификации Suomi.fi

Kirjautuminen Kirkkonummen Wilmaan

• Kun olet luonut itsellesi tunnukset voit kirjautua Kirkkonummen Wilmaan selaimella osoitteessa kirkkonummi.inschool.fi

Wilman mobiilisovellus

Tunnusten yhdistäminen ja roolin lisääminen

Voit yhdistää perheen kaikki lapset samaan Wilma-tunnukseen, jos kaikki lapset käyvät saman kunnan koulua. Toisen kunnan koulussa opiskelevien lasten/nuorten tunnuksia et voi yhdistää Wilman selainversiossa, mutta mobiililaitteiden Wilma-sovelluksilla sekin onnistuu.

Roolin lisääminen Wilmassa

Добавление учетной записи или ”rooli”, если у вас уже есть логин в Wilma

Wilma sovelluksen käyttäminen

Wilma tunnusten luominen