Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Kuvataidekoulu / Hinnasto ja peruutusehdot
Kirkkonummen kuvataidekoulu

Hinnasto ja peruutusehdot

Kuvataidekoulun hinnasto 1.1.2021 alkaen

Lukuvuosi on jaettu syys- ja kevätlukukauteen. Lukuvuosimaksu laskutetaan kahdessa erässä, syys- ja kevätlukukausi erikseen. Lukukausimaksu yhdeltä lukukaudelta on:

Valmentava opetus 60 min/viikko 158 €
Yhteiset opinnos 90 min/viikko 176 €
Teemaopetus 135 min/viikko 188 €
Lyhytkurssi 15h 92 €
Kesäkurssi 30h 170 €

Jos oppilas aloittaa lukukauden puolen välin jälkeen, hän maksaa 50% lukukausimaksusta.

Lukukausimaksu sisältää väline- ja tarvikemaksun 19 €

Vapaaoppilaspaikat
Talousarviossa on varauduttu muutaman vapaaoppilaspaikan myöntämiseen. Vapaaoppilaspaikkaa voi hakea vain taiteen perusopetuksen oppilas. Lisätietoja voi kysyä opistojen toimistosta.

Vapaaoppilaspaikkahakemus

Hakuaika: syyslukukausi 1.9.2023 mennessä, kevätlukukausi  24.1.2024 mennessä.

Kuvataidekoulun peruutusehdot

Kaikki peruutukset tehdään sähköpostilla: opistot@kirkkonummi.fi. Peruutus tulee voimaan kirjallisen ilmoituksen päivämäärästä.

Peruutuksista peritään 10€ toimistomaksu

Oppilaspaikan voi peruuttaa täysin ilmaiseksi ennen lukukauden ensimmäistä opetuskertaa.

Oppilaspaikan voi peruuttaa lukukauden ensimmäisen opetuskerran jälkeen, maksamalla 10€ toimistomaksun.

Myöhemmin tehtävistä peruutuksista oppilas maksaa puolet lukukausimaksusta, jos peruutus tehdään ennen lukukauden puoliväliä. Muissa tapauksissa oppilas maksaa koko lukukausimaksun.

Oppilas voi peruuttaa lyhytkurssin ilmaiseksi vielä 7 vrk ennen kurssin alkamista. Muissa tapauksissa peritään koko kurssimaksu.

Oppilaspaikan voi peruuttaa lääkärin tai terveydenhoitajan kirjoittaman todistuksen perusteella, silloin kun sairaus on estänyt oppilaan osallistumisen yli puolelle lukukauden opetustunneista. Kirjallinen anomus ja lääkärin/terveydenhoitajan todistus toimitetaan viipymättä opistojen toimistoon (Kirkkotallintie 1A 02400 Kirkkoummi) tai sähköpostilla.

Sivistyslautakunta myöntää kansalaisopiston rehtorille oikeuden tehdä opiskelijalle kurssimaksun peruutus edellä olevien periaatteiden mukaan.

Kuvataidekoulun toimisto

Käyntiosoite: Kirkkotallintie 1 A, toinen kerros, 02400 Kirkkonummi
[kartta]

Postiosoite: PL 20, 02401 Kirkkonummi

Puhelin: 040 126 9312

Sähköposti:
opistot@kirkkonummi.fi

Asiakaspalvelu avoinna puhelimitse ti ja to klo 13-16: 040 126 9312

Toimisto avoinna sopimuksen mukaan.