Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Kuvataidekoulu / Oppilaaksi kuvataidekouluun
Kirkkonummen kuvataidekoulu

Oppilaaksi kuvataidekouluun

Uusien oppilaiden ilmoittautuminen lukuvuodelle 2024 – 2025 Kirkkonummen kuvataidekouluun alkaa 6.4. klo 10. Kuvataidekoulun uudet oppilaat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä ikäryhmittäin. Kaikki opintoihin haluavat ilmoittautuvat jonokurssille. Vahvistus opetusryhmästä tulee sähköpostilla viikolla 22. Voit tutustua Kuvataidekoulun opetussuunnitelmaan koulun verkkosivuilla.

Uusien oppilaiden ilmoittautuminen jonoon

Sinulle ilmoitetaan sähköpostilla, kun saat paikan.

Ilmoittaudu opetuspaikan mukaan ja ilmoita kaveri-, viikonpäivä- ja kellonaikatoiveet lisätietoja kohdassa.

Kuvataidekouluun voi hakea myös hakuajan jälkeen kesken lukuvuoden. Oppilas ilmoittautuu jonoon opetuspaikan mukaan.

Nuorimmat kuvataidekouluun otettavat oppilaat ovat 5-vuotiaita. Jokaisena lukuvuotena ei kuitenkaan ala kyseistä ikäryhmää.

Kirkkonummen kunnan sivistys- ja vapaa-aikapalveluiden tietosuojaselosteet

Kuvataidekoulun toimisto

Käyntiosoite: Kirkkotallintie 1 A, toinen kerros, 02400 Kirkkonummi
[kartta]

Postiosoite: PL 20, 02401 Kirkkonummi

Puhelin: 040 126 9312

Sähköposti:
opistot@kirkkonummi.fi

Asiakaspalvelu avoinna puhelimitse ti ja to klo 13-16: 040 126 9312

Toimisto avoinna sopimuksen mukaan.