Etusivu / Varhaiskasvatus ja opetus / Opetus ja koulutus / Perusopetus / Koulut / Suomenkieliset peruskoulut / Nissnikun koulu

Nissnikun koulu

Suomenkielinen peruskoulu, vuosiluokat 1-9. Masalan alue.

Nissnikun koulu sijaitsee Kirkkonummella, Masalassa. Koulussa on noin 570 oppilasta.

Nissnikun koulu toimii kolmessa eri rakennuksessa:
1.-4. luokat ja valmistava opetus väistötila paviljongissa, Hommaksenkuja 5.
5.-9. luokat päärakennuksessa ja väistötilassa, Masalantie 268.

Yläkoulun puolella on oppilaita noin 380 ja alakoulun puolella noin 190. Opetuksesta huolehtii noin 60 opettajaa ja noin kymmenen koulunkäynninohjaajaa. Koulun arvopohjan mukaan Nissnikun koulun oppilas kokee oppimisen iloa ja kasvaa vastuulliseksi yhteisön jäseneksi. Oppilas kasvaa kokonaisvaltaisesti kantamaan vastuuta omasta työstään, kunnioittamaan itseään ja toisia sekä ympäristöä. Oppilas saa valmiuksia elinikäiseen oppimiseen ja häntä tuetaan suhtautumaan tulevaisuuteensa toiveikkaasti.

Sepän koulu ja Nissnikun koulu yhdistyivät virallisesti Nissnikun yhtenäiskouluksi 1.8.2012.

Nissnikun koulun omatsivut

Masalantie 268