Etusivu / Asuminen ja ympäristö / Asuminen ja rakentaminen / Kirkkonummen Vesi / Asioi sähköisesti

Asioi sähköisesti

Tämän sivun lomakkeilla voit hoitaa asiasi Kirkkonummen Veden kanssa. E-lomakkeilla antamasi tiedot käynnistävät palveluprosessin, jonka etenemistä voimme seurata järjestelmän kautta. Asiakirjat allekirjoitetaan ensisijaisesti sähköisesti. Lähes kaikki tarvittavat liitteet voi toimittaa lupapiste.fi -palvelun kautta.

Jos  et voi käyttää e-lomakkeita, tai sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluun,  vesi@kirkkonummi.fi tai ks. muut yhteystiedot täältä.

Liittyminen

Tutustu liittymisprosessiin

Työtilaukset

• Työtilauslomake
    Lisätietoa työtilauksista ja työtilausten ehdot
  • Kaikki vesijohtoon liittämiseen ja tonttijohtoihin liittyvät työt  suorittaa aina Kirkkonummen Veden asentaja asiakkaan tilauksesta.  Muulla tavoin tehdyt liitostyöt puretaan asiakkaan kustannuksella.
    Asentaja soittaa tilaajalle  töiden ajankohdan sopimista varten noin viikon kuluessa tilauksesta

Omistajanvaihdos ja muu sopimuskumppanin vaihdos

Vesimittarilukemat

Muut asiat

Tilaa ajoissa!
Toimitus- ja käsittelyajat:

Työtilaukset: Asentaja ottaa puhelimitse yhteyttä 2 viikon kuluessa tilauksesta ajankohdan sopimiseksi
Liitoskohtalausunto: noin 4 viikkoa
Vesihuoltosopimukset: Sopimus lähetetään allekirjoitettavaksi 2 viikon kuluessa siitä, kun kaikki tarvittava dokumentaatio on toimitettu Kirkkonummen Vedelle. Varsinainen liitostyö voidaan tehdä vasta, kun sopimus on molemmin puolin allekirjoitettu.

Kirkkonummen Veden VIKAPÄIVYSTYSNUMERO 24 h 09 – 2967 2275 (ppm)

HUOM! Vain soitot, ei tekstiviestejä.
Numero palvelee 24/7 Kirkkonummen Veden toiminta-alueella.