Etusivu / Kunta / Asiakaspalvelu / Sähköinen asiointi

Sähköinen asiointi

Tervetuloa Kirkkonummen kunnan sähköisiin palveluihin!

Sivulle on koottu linkkejä eri toimialojen sähköisiin asiointipalveluihin, ja ne ovat käytössäsi keskitetysti ja turvallisesti yhdessä paikassa, joka päivä, ympäri vuorokauden.

Sähköisten asiointipalvelujen tavoitteena on helpottaa palveluiden löytymistä ja asioiden käsittelyä ja vähentää työvaiheita kunnassa.

Eri toimialojen tulostettavat lomakkeet löytyvät toimialojen omilla sivuilla.

Asianhallinta, viranomaispäätökset

Asiointitilin kautta voit saada päätöksen asiaasi sähköisesti asiointitilillesi, jos päättäjänä on valtuusto, hallitus, lautakunta tai viranhaltija, ja kyse on hallinnollisesta päätöksestä, ei sosiaalitoimen asiakasasiasta tai terveytoimen potilasasiasta tai oppilashuollon asiasta. Näiden palvelujen sähköiset palvelut lueteltu alla.

Voit laittaa asiasi vireille lähettämällä asiointiviestisi liitteineen Asiointitilin kautta. Tällöin tulee kirjautua Asiointitilille. Kunta lähettää asiaasi koskevat päätökset asiointitilillesi jos olet laittanut asian vireille tilin kautta. Lisätietoja Asiointitilistä sivustolta, josta voit avata itsellesi oman asiointitilin maksutta.

Tunnistautuminen

Joissakin palveluissa on käytössä sähköinen tunnistautuminen, joka edellyttää oman pankin kanssa tehtyä sähköisten palveluiden sopimusta. Kaikissa palveluissa ei vaadita tunnistautumista

Yhteiset palvelut

Sivistystoimi