Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Musiikkiopisto / Oppilaaksi musiikkiopistoon

Oppilaaksi musiikkiopistoon

Oppilaaksi (instrumenttiopetus) Kirkkonummen musiikkiopistoon syksystä 2023 alkaen

Musiikkiopiston instrumenttiopintoihin otetaan uudet oppilaat ilmoittautumisjärjestyksessä joko yksilö- pari- tai ryhmäopetukseen.

Kaikki soitto-opintoihin haluavat ilmoittautuvat jonokurssille. Ilmoittautumisessa pyydämme kaksi instrumenttitoivetta ja lisätietoja-kohtaan mahdolliset aikaisemmat soitto-opinnot. Alle viisivuotiaille suosittelemme varhaisiän musiikinopetuksen musiikkiryhmiä. Musiikkiopisto muodostaa yksilöpaikat sekä pariopetus- ja ryhmäopetuspaikat.

Ilmoittautuminen on ollut 15.4.- 19.5.2023. Seuraava ilmoittautuminen instrumenttiopintoihin alkaa lauantaina 6.4.2024.

Ilmoitus myönnetystä oppilaspaikasta lähetetään ilmoittautuneille sähköpostilla kesäkuun toisella viikolla. Opetus alkaa elokuussa viikolla 33-34.

Varhaisiän musiikinopetuksen eli muskarin musiikkiryhmiin oppilaat otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä, muskaripaikoista ei tule erillistä vahvistuskirjettä. Musiikkiryhmät alkavat elokuussa viikolla 33-34. Muskariin voi ilmoittautua läpi vuoden, ilmoittaudu tästä!

Kirkkonummen kunnan sivistys- ja vapaa-aikapalveluiden tietosuojaselosteet

Musiikkiopiston toimisto

Käyntiosoite: Kirkkotallintie 1 A, toinen kerros, 02400 Kirkkonummi
[kartta]

Postiosoite: PL 20, 02401 Kirkkonummi

Puhelin: 040 126 9312

Sähköposti:
opistot@kirkkonummi.fi

Asiakaspalvelu avoinna puhelimitse ti ja to klo 13-16: 040 126 9312

Toimisto avoinna sopimuksen mukaan.