Monipuolista harrastustoimintaa tarjoava harrastuspaku on nyt kierrellyt Kirkkonummea tänä kesänä jo viisi viikkoa. Nämä viikot ovat harrastuspakussa täyttyneet aurinkoisilla säillä, hauskanpidolla ja yhdessä tekemisellä. Päivittäin kymmenet lapset ja nuoret, sekä heidän vanhempansa pääsevät harrastamaan yhdessä eri puolilla Kirkkonummea harrastuspakun pysähdyspaikoissa. On se sitten kaverin kanssa peli jalkapalloa, scooteilla ajelua tai imukuppijousiammuntaa, joka on suuresti myös vanhempien suosiossa. Nuoriso- ja liikuntapalveluiden kesätyöntekijä kertoi ajatuksiaan harrastuspakun toiminnasta:

”Moikka! Minä olen ollut harrastuspakussa kesätyöntekijänä viimeiset neljä viikkoa. Viikot menivät tosi nopeasti mukavan työnkuvan ja kivojen työkaverien ansiosta. Olen päässyt näkemään ja auttamaan harrastuspakun toimintaa päivittäin aikataulujen suunnittelemisesta lasten kanssa leikkimiseen. Parasta on, kun lapset saavat itse osallistua toimintaan, eikä ketään tarvitse pakottaa mihinkään. Se tekee mielestäni harrastuspakusta niin mahtavan konseptin. On aina hauskaa tulla töihin tietäen, että työni saa edes yhden lapsen hymyilemään.

Aurinkoisin terveisin, harrastuspakun kesätyöntekijä 2022”

Harrastuspaku kiertelee arkipäivisin ympäri Kirkkonummea 5.8. asti. Harrastuspaku-toimintaan voi osallistua silloin kun itselle parhaiten sopii, se on maksutonta eikä vaadi etukäteisilmoittautumista. Harrastuspakun aikataulu löytyy osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku. Aikataulu päivitetään kahden viikon välein. Muutokset aikataulussa ovat mahdollisia. Seuraa ajankohtaisin tieto Facebookista @kirkkonummennuorisojaliikunta tai Instagramista @kirkkonumminuorisojaliikunta.

Tervetuloa tutustumaan harrastuspakun toimintaan!

Kuvassa harrastuskoordinaattori ja kesätyöntekijä suositun imukuppijousiammunan parissa.