Nissnikun koulun liikuntalinja

Liikuntalinja on osa liikuntapainotteista opetusta, jossa yhteistyötä tehdään Pääkaupunkiseudun Urheiluakatemian (Urhea) sekä paikallisten seurojen kanssa. Liikuntalinjan tavoitteena on mahdollistaa opiskelun ja tavoitteellisen kilpaurheilun yhdistäminen lisäämällä monipuolista liikuntaa oppilaan arkeen.

Nissnikun koulussa toimivampi arki on rakennettu niin, että tiistaiaamuisin oppilas voi osallistua liikunnanopettajan vetämään yleisvalmennukseen, jossa harjoitellaan monipuolisesti erilaisia motorisia perustaitoja. Tiistaiaamun yleisvalmennus järjestetään koulun tiloissa tai Framnäsin tekonurmella. Myös keskiviikkoiltapäivisin koulupäivä päättyy aikaisemmin, jotta oppilaalla on mahdollisuus osallistua yhteistyöseurojen järjestämään toimintaan jo iltapäivällä.

Liikuntalinjan vanhempainillan 1.9.2022 esitysmateriaali

Hakuaika liikuntalinjalle 15.11. -15.12.2023.

Lue lisää liikuntalinjasta https://www.kirkkonummi.fi/liikuntalinja

Nissnikun koulu

– OPPIMISEN ILOA, SUURIA UNELMIA!
TOISIA KANNUSTAEN, YMPÄRISTÖÄ KUNNIOITTAEN,
YHDESSÄ SEN TEEMME!