Latujen ja luistelukenttien käyttöönottotyöt ovat jatkuneet vallitsevien sääolosuhteiden mukaisesti. Valtaisan lumimäärän vuoksi luistelukenttien osalta työt ovat aloitettu lumien auraamisella pois. Työ on valtaisa ja viivästyttää jäädytystöiden aloittamista. Kentän jäädyttäminen kestää ihannekeleillä, eli 5-10 asteen pakkasella, vajaan viikon. Jos pakkasta on liikaa, yli 20 astetta, jää alkaa halkeilla.

Hiihtolatujen ja kenttien jäädytystilanne ja kenttien kunto kerrotaan ulkoliikunta.fi-palvelussa, jota kenttien kunnossapitäjät päivittävät.

Olemme koonneet listan latuihin ja luistelukenttiin liittyvistä useimmin kysytyistä kysymyksistä

Lue useimmin esitettyihin kysymyksiin vastaukset kysymyksiin täältä

Palautetta ulkoliikuntapaikoista

Voit antaa palautetta latujen ja luistelukenttien ylläpitoon liittyen osoitteeseen kunnossapito(a)kirkkonummi.fi