Etusivu / Kunta / Asiakaspalvelu / Kirjaamo

Kirjaamo

Kirkkonummen kunnalla on yksi yhteinen koko kuntaa palveleva kirjaamo.

Kirjaamosta saat tietoa käsittelyssä olevista hallinnollisista asioista. Kirkkonummen kirjaamo ottaa vastaan kunnalle osoitetut asiakirjat, rekisteröi ne asianhallintajärjestelmään ja lähettää eteenpäin käsiteltäväksi.

Voit ottaa yhteyttä kirjaamoon sähköpostitse, puhelimitse ja kirjeitse. Asiointi on mahdollista myös kunnantalon palvelupisteessä.

Kuntaan tulevan postin voit jättää sekä palvelupisteessä olevaan postilaatikkoon että kunnantalon ulkoseinässä olevaan postilaatikkoon.

Ilmoitustaulu

Kirjaamo hoitaa kunnan virallista ilmoitustaulua.  Kuulutukset julkaistaan sähköisesti Kirkkonummen internet-sivustolla suomeksi ja ruotsiksi ja ne ovat nähtävillä kunnantalon 1. kerroksessa, osoitteessa Ervastintie 2, kunnantalon aukioloaikoina. Rakennusvalvonnan ja ympäristönsuojelun kuulutukset ovat nähtävillä myös Julkipano-palvelussa, osoitteessa julkipano.fi

Lomakkeet

Sähköisen asioinnin kautta voi esimerkiksi antaa palautetta kunnalle tai tehdä kuntalaisaloitteen.

Avoinna
ma-pe klo 9-15