Kaipaako lapsesi kivaa tekemistä kesälomalla? Vielä kerkeät ilmoittautua mukaan leireille ja kerhoihin! Toimintaa järjestetään muun muassa liikunnan, taiteen, teatterin, ja luonnon parissa keskustassa, Masalassa ja Veikkolassa. Kesätoiminnan järjestäjinä ovat Kirkkonummella toimivat yhdistykset ja järjestöt sekä Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Vapaa-aikapalvelut on koonnut lasten ja nuorten kesätoimintoja kunnan internetsivuille. Katso lasten ja nuorten kesätoiminnan tarjonta loma-aikojen sivuilta. Huom. uusia ilmoituksia on saapunut ja sivua on täydennetty.

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalveluiden järjestämiä kesälomaleirejä löydät osoitteesta www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi.

Lainaa välineitä Masalan kirjastosta

Masalan Framilla kirjaston vieressä on multigolfrata, jossa voi vapaasti pelata frisbeegolfia, puistogolfia ja jalkapallogolfia.

Lainattavaksi tulee kaksi frisbeegolfsettiä, joissa molemmissa on kuusi kiekkoa eli kahden pelaajan kiekot. Lisäksi lainattavissa on kaksi mailalaukkua, joissa molemmissa on kaksi eripituista golf- ja puttimailaa, palloja ym. tarvittavaa pelaamista varten. Kaikista seteistä löytyy myös ohjeet peliin sekä radan kartta. Golfvälineillä on yhden vuorokauden laina-aika. Lainausta ei voi uusia, eikä tehdä varauksia.

Golfvälineiden lainaaminen on osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Katso lisää maksuttomasta harrastustoiminnasta osoitteesta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika.

Mailat ja kiekot kirjaston asiakkaille tarjoavat yhteistyössä nuoriso- ja liikuntapalvelut ja kirjasto.