Loma-aikojen toiminta

Tällä sivulla on koottu lapsille ja nuorille suunnattua toimintaa lomaviikoille (kesä-, syys- ja talviloma).

Kesäomatoimintaa lapsille ja nuorille Kirkkonummella 2024

Vapaa-aikapalvelut kokoaa jälleen lasten ja nuorten kesätoimintoja kunnan internetsivuille. Sivuille kootaan sellaisia toimintoja, joihin lapset ja nuoret voivat osallistua omatoimisesti tai ilmoittautua mukaan. Järjestävinä tahoina ovat Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut, yhdistykset sekä järjestöt.

Jos haluat yhdistyksesi tai järjestösi kesälomatoiminnon sivuille, pyydä tietojen keräämiseen tarkoitettu lomake osoitteesta harrastustoiminta@kirkkonummi.fi. Tiedot kesätoiminnoista tulee lähettää 26.3. mennessä harrastustoiminta@kirkkonummi.fi.

Kesälomatoiminnot julkaistaan tälle sivulle 2.4.2024. Sivua täydennetään myös tämän jälkeen uusien ilmoitusten saavuttua. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalveluiden järjestämiä kesälomaleirejä löydät osoitteesta https://www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi/ 8.4. alkaen.

Kesälomatoimintojen koonti: vapaa-aikapalvelut

Lisätietoja kesälomatoimintojen koonnista: