Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Kulttuuri / Ragvaldsin museoalue / Ragvalds, Renkitupa

Ragvalds, Renkitupa

Ragvaldsin päärakennuksen vieressä oleva harmaa renkitupa on peräisin 1900-luvun alusta. Rakennus on peruskorjattu toimintatilaksi, jossa voidaan järjestää toimintaa pienille ryhmille.

Museopajat

Renkituvassa järjestetään tilauksesta museopajoja pienille ryhmille, esim. koulujen ja päiväkotien lapsiryhmille. Museopajojen teemoina ovat mm. ”Kasvikaverit”, ”Miten ennen asuttiin” ja ”Mistä vaatteet tulevat”.

Kasvitarhan Ystävät

Renkitupa toimii Kasvitarhan Ystävien toiminnan tukikohtana. Tilaisuuksia ja tapahtumia järjestetään yhteistyössä paikallisten järjestöjen ja muiden toimijoiden kanssa. Lisätietoa Kasvitarhan Ystävien toiminnasta (Facebook)

Muu toiminta

Yhdistykset voivat varata Renkituvasta yksittäisiä käyttövuoroja omia tapahtumia varten niinä aikoina, kun tilassa ei ole museon omaa toimintaa.

Lisätietoja Renkituvan käyttömahdollisuuksista saa kulttuuritoimistosta, puh. 09-29671, kulttuuri@kirkkonummi.fi