Etusivu / Varhaiskasvatus ja opetus / Varhaiskasvatus ja esiopetus / Päiväkodit ja perhepäivähoito / Prästgårdsbackens daghem, Lindal

Prästgårdsbackens daghem, Lindal

Prästgårdsbackens daghemin osasto Lindalissa on ruotsinkielinen päiväkoti Kirkkonummen keskustassa osoitteessa Laaksokuja 3. Päiväkodissa on ryhmiä 1-5-vuotiaille lapsille. Esikoulumme sijaitsee Gesterbyssä ja siirtyy vähitellen uuteen Campukseen.

Meille lasten kohtaaminen on tärkeää, sillä lasten on voitava tuntea olonsa turvalliseksi oppiakseen asioita ja tätä edistämme päivittäin. Liike ja kestävä kehitys ovat myös painopistealueitamme. Ymmärrämme, kuinka tärkeää on lasten tulevaisuuden kannalta, että he oppivat varhain kestävän elämäntavan, johon kytkeytyy myös liikkuminen. Työskentelemme yhdessä lasten kanssa sosiaalisten taitojen parissa, opimme olemaan hyviä ystäviä ja huolehtimaan toisistamme.

Otamme huomioon jokaisen lapsen omat edellytykset, taidot ja kehitystason, kun suunnittelemme ja toteutamme toimintaa, joka perustuu lasten omiin ajatuksiin, kiinnostuksen kohteisiin ja tarpeisiin projektityöskentelytavan kautta ja hyödynnämme iloa arjessa.

Päiväkodissamme suomenruotsalainen kieli ja perinteet ovat tärkeitä ja vahvistavat lapsen kielellistä identiteettiä. Prästgårdsbackens daghem on myös sertifioitu vihreä lippu -päiväkoti, ja kestävä kehitys on tärkeä osa päivittäistä toimintaamme.

Ryhmien yhteystiedot

Fjärilar050 413 7440