Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Musiikkiopisto / Musiikkiopiston kannatusyhdistys

Musiikkiopiston kannatusyhdistys

Kirkkonummen musiikkiopiston kannatusyhdistys ry. − Kyrkslätts musikinstituts stöd rf.

Kirkkonummen musiikkiopistolla on soittajien vanhempien vapaaehtoisvoimin pyörittämä kannatusyhdistys ”MUSAKANNU”. Yhdistyksen jäseneksi ovat tervetulleita kaikki musiikkiopiston oppilaat ja heidän perheensä. Jokainen on tervetullut osallistumaan itselleen sopivalla tavalla ja ajalla. Yhdistys ei peri jäsenmaksua.

Yhdistyksen tarkoitus on

·       osallistua musiikkiopiston toiminnan kehittämiseen ja oppilaiden soittoharrastuksen tukemiseen

·       toimia yhdyssiteenä ja yhteistyökanavana musiikkiopiston oppilaiden perheiden ja opettajakunnan välillä

·       edistää musiikkikasvatusta Kirkkonummella

·       lisätä eri musiikki- ja kulttuuritahojen välistä yhteistyötä Kirkkonummella

Yhdistyksen toimintatapoja ovat

·       konserttikahvitusten ja orkesterivierailuiden järjestäminen yhdessä musiikkiopiston kanssa

·       musiikkiopiston konsertti-, musiikkileiri- ja kurssitoiminnassa avustaminen

·       opistossa tarvittavan välineistön ja materiaalin hankinnassa avustaminen

·       stipendian myöntäminen

Kuluvan vuoden tapahtumista tiedotetaan oppilaille jaettavien tiedotteiden kautta. Ilmoittaudu vapaaehtoisrinkiin lähettämällä sähköpostiosoitteesi musakannulle.

Musakannusta riittää mehua kaikille soittajille, mutta mehun kaatajia ja pullan leipojia tarvitaan aina!

Musiikkiopiston toimisto

Käyntiosoite: Kirkkotallintie 1 A, toinen kerros, 02400 Kirkkonummi
[kartta]

Postiosoite: PL 20, 02401 Kirkkonummi

Puhelin: 040 126 9312

Sähköposti:
opistot@kirkkonummi.fi

Asiakaspalvelu avoinna puhelimitse ti ja to klo 13-16: 040 126 9312

Toimisto avoinna sopimuksen mukaan.