Jäitkö ilman opiskelupaikkaa, tai tarvitsetko apua muissa opiskeluasioissa?

Onko muutto omaan asuntoon ajankohtainen?

Mietityttääkö Kelan tuet, hakemukset ja päätökset? Etsitkö töitä tai mietitkö raha-asioita?

Tule tuumailemaan etsivien nuorisotyöntekijöiden kanssa ratkaisuja sinun kysymyksiin!

Työskentely etsivien nuorisotyöntekijöiden kanssa on mahdollista kaikille kirkkonummelaisille 15-28-vuotiaille nuorille.

Tarkoituksena on löytää yhdessä vastauksia mieltä hämmentäviin kysymyksiin sekä neuvoa, ohjata ja tukea nuorta nuoren itse määrittämien aihealueiden äärellä, nuoren oman tahdin ja tahdon mukaisesti.

Palvelu on aina maksutonta, vapaaehtoista ja luottamuksellista, ja palvelun kesto riippuu nuoren omista toiveista. Joskus asiat ratkeavat jo yhdellä tapaamisella ja toisten nuorten kanssa asiakkuus voi kestää paljon pidempään.

Yhteyttä etsivään voi alla olevin keinoin ottaa joko nuori itse (yksin tai vaikka kaverin/vanhemman kanssa), tai nuorelle muu läheinen henkilö:

–          www.yhteysetsivaan.fi, jätä yhteydenottopyyntö etsivään nuorisotyöhön

–          soitto, tekstiviesti, WhatsApp tai sähköposti

040 126 9817/ Hannu-Petteri Leinonen/ hannu-petteri.leinonen(at)kirkkonummi.fi

040 832 1906/ Eija Rajavaara/ eija.rajavaara(at)kirkkonummi.fi

–          Facebook: Kirkkonummen Etsivä Nuorisotyö

–          Instagram: knummietsiva

Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti ja aloittamaan työskentelyn uuden nuoren kanssa hetinmiten.