Talvilomaesitteeseen 2023 on koottu lapsille ja nuorille suunnattua toimintaa talvilomaviikolle. Lasten ja nuorten talvilomalla on tänä vuonna tarjolla muun muassa liikunnallisia talvilomaleirejä, kuntosalikerho nuorille, Aquamania -tapahtuma, talvilomapuuhaa kirjastoissa, nuorisotilatoimintaa sekä kiertävää Harrastuspaku-toimintaa.

Toimintaa järjestetään keskustassa, Masalassa ja Veikkolassa. Talvilomatoiminnan järjestäjinä ovat Kirkkonummella toimivat yhdistykset ja järjestöt sekä Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Lue talvilomatoiminnan tarjonta lapsille ja nuorille talviloma Kirkkonummella 2023 -esitteestä (pdf).

Harrastuspaku kiertää jälleen ympäri kuntaa

Talvilomalla tarjotaan myös maksutonta Harrastuspaku -toimintaa lapsille ja nuorille. Kunnan ainutlaatuinen ja innovatiivinen toiminta Harrastuspakulla tuo välineet sekä liikkumismahdollisuudet lasten ja nuorten lähelle. Pysähdyspaikkoina toimivat esimerkiksi koulujen piha-alueet, asukaspuistot, liikuntapaikat ja torialueet, joissa on tilaa porukalla pelata ja touhuta. Toimintaa tarjotaan keskustassa, Veikkolassa, Masalassa sekä haja-asutusalueilla. Harrastuspakun tarkan aikataulun löydätte osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku jonne talviloman aikataulu päivitetään 13.2. mennessä.

Lisätiedot esitteestä

Harrastuskoordinaattori harrastustoiminta@kirkkonummi.fi