Lasten ja nuorten kesätoimintoihin ilmoittautuminen on alkanut. Järjestämme kesän 2022 aikana kesälomatoimintaa Veikkolassa, keskustassa ja Masalassa. Luvassa on mm. kesäkerhotoimintaa ja leirejä ruoanlaiton, sirkuksen ja teatterin parissa. Lisäksi järjestämme maksutonta liikkuvaa kesätoimintaa harrastuspakun avulla ympäri kuntaa, myös haja-asutusalueilla. Toiminnasta osa järjestetään molemmilla kotimaisilla kielillä. Löydätte ilmoittautumista vaativien toimintojen tarkemmat tiedot sähköisestä ilmoittautumisjärjestelmästä osoitteesta: www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi

Toiminnan peruutusehdot:

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä toiminnan ikärajat huomioiden. Leiripaikan peruutus tulee tapahtua 18.5. klo 15.30 mennessä puhelimitse toimistoomme p. 040-126 9404. Tämän jälkeen leiripaikan voi peruuttaa lääkärintodistuksella, muuten perimme täyden osallistumismaksun. Kaikille ilmoittautujille lähetetään leirikirje sähköpostitse, jossa vahvistetaan leiripaikka tai ilmoitetaan varasijasta. Kesätoiminta toteutuu, mikäli koronatilanne ja rajoitteet sen mahdollistavat. Muutokset toimintaan ja asiakasmääriin ovat mahdollisia.

Kesätoiminnan järjestää:

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut