Tervetuloa touhuamaan ja viihtymään Kirkkolaakson puistoon lauantaina 27.8.2022 kello 10.00 – 14.00 yhdessä paikallisten lapsiperhetoimijoiden kanssa.

Tapahtumassa voit tutustua Kirkkonummiseikkailuun, kokeilla erilaisia liikuntavälineitä harrastuspakulla, seikkailla Hoppa på -polulla, pelata erilaisia pihapelejä, kokeilla karatea, ottaa kasvomaalauksen, kokeilla yhdessä erilaisia tehtäviä, inspiroitua marjamaalauksesta sekä rauhoittua luonnon ääniin teltassa. Joka tasatunti on luvassa pieni yhteisleikki. Tapahtumassa on mahdollisuus perhepicniciin. Ota mukaan omat eväät! Mukana toimijoina ovat Kirkkonummen kunta, Kirkkonummen suomalainen seurakunta, Kyrkslätts svenska församling, MLL Kirkkonummen yhdistys, Luckan, Folkhälsan, Maski, Shuyokai shotokan karate – Do ry.

Welcome to an event for families with children at Kirkkolaakson puisto park as part of Kirkkonummi days on August 27, 2022!

Welcome to a fun event at Kirkkolaakson puisto park and on Saturday 27 August 2022 at 10:00 – 14:00 and see what Kirkkonummi has to offer for families with children.

During the event you can check out the Kirkkonummi-adventure, try different pieces of sporting equipment at the hobby van, go on an adventure on the Hoppa på-path, play various outdoor games, try karate, have your face painted, do different tasks together, get inspired by berry painting and relax to the sounds of nature in the tent. We will have a play session that everybody can join at every hour on the hour. Bring your own snacks and enjoy a family picnic at the event! Participants are Kirkkonummen kunta, Kirkkonummen suomalainen seurakunta, Kyrkslätts svenska församling, MLL Kirkkonummen yhdistys, Luckan, Folkhälsan, Maski and Shuyokai Shotokan karate – Do ry.