Etusivu / Varhaiskasvatus ja opetus / Opetus ja koulutus / Perusopetus / Hae kouluun / Koululaisten iltapäivätoiminta

Koululaisten iltapäivätoiminta

Aamu- ja lltapäivätoimintaan voivat hakea ensimmäisen ja toisen vuosiluokan oppilaat sekä kaikkien vuosiluokkien erityistä tukea saavat oppilaat.

Iltapäivätoimintaan hakeminen

Hakuaika lukuvuoden 2024–2025 iltapäivätoimintaan on 8.4.–26.4.2024. Hakemukset tehdään Wilmassa.

Toimintaan voi hakea myös hakuajan jälkeen. Paikat täytetään valintaperusteiden mukaisessa järjestyksessä. Tutustu iltapäivätoiminnan periaatteisiin ja erityisesti kerhopaikan irtisanomisiin ja osallistumismuutoksiin liittyvät voimaantuloajat.

Jos oppilas tarvitsee kerhopaikan kevätlukukaudelle 2024, ota yhteyttä suunnittelijaan jakob.west@kirkkonummi.fi

Lisää infoa hakemisesta ja maksuista

Kirkkonummen iltapäivätoiminnan periaatteet

Iltapäivätoiminnan periaatteet, selkoversio

Iltapäivätoiminnan periaatteet ukrainan kielellä, selkoversio

Papinmäen koulun iltapäivätoiminta

Kirkkonummen kunta järjestää Papinmäen koulun tiloissa aamu- ja iltapäivätoimintaa vammaispalveluiden asiakkaille. Toimintaan haetaan ja päätökset toiminnan saamisesta tehdään virallisesti Länsi-uudenmaan hyvinvointialueen (Luvn) vammaispalveluissa (Lisätietoa viralliseen hakemiseen).

Toiminnan toteuttaa Papinmäen koulu ja toivomme teidän olevan yhteydessä meihin, jos teillä on tarvetta aamu- ja iltapäivätoiminnalle ja olette hakeneet palvelua tai saaneet myönteisen päätöksen Luvn:n vammaispalveluista. Lisätietoja Papinmäen koulun apulaisrehtori Jaana Jussilalta puh. 0405081602/jaana.jussila@kirkkonummi.fi

Koululaisten iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta on lapsen vapaa-aikaa, jonka lähtökohtana ovat lapsen tarpeet ja mielenkiinnon kohteet. Iltapäivätoiminnan tarkoituksena on tarjota ohjattua ja virkistävää vastapainoa ja tukea koulutyölle sekä mahdollisuuksia lasten omaan toimintaan ja lepoon turvallisen aikuisen seurassa. Toiminnassa voidaan varata aikaa myös läksyjen tekemiseen. Koululaisten iltapäivätoiminnan yleisenä tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista hyvinvointia ja terveyttä sekä luoda pohja hyvälle kasvulle. Toiminnan toteuttamista ohjaavat valtakunnalliset koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan perusteet sekä kunnan oma iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma. Iltapäiväkerhot ovat auki koulupäivisin klo 12-17.

Kirkkonummen aamu- ja iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma 21.11.2023

Jakob West