Kirkkonummen Ostarin koronarokotuspisteellä annetaan koronarokotuksia ilman ajanvarausta tiistaina 1.2., keskiviikkona 2.2. ja torstaina 3.2. klo 16-19.

Pop-Up tapahtumaan voi tulla hakemaan koronarokotuksen ensimmäistä, toista tai kolmatta annosta kaikki 18 vuotta täyttäneet. 12-18-vuotiaat voivat tulla hakemaan ensimmäisen tai toisen rokotteen, kolmatta koronarokotetta ei tämän hetkisten suositusten mukaan anneta alle 18-vuotiaille. Ajanvarausta ei pop-up tapahtumaan tarvita.

Rokotukseen tullessa ota mukaan Kela-korttisi tai henkilöllisyystodistuksesi. Varaudu jäämään rokotuksen jälkeen seurantaan vähintään 15 minuutiksi.  Pop-up saattaa ajoittain olla ruuhkautunut.

Kolmas koronarokoteannos on mahdollista saada, kun toisesta rokoteannoksesta on kulunut 4 kuukautta. 60 vuotta täyttäneet sekä riskiryhmät voivat saada kolmannen rokoteannoksen, kun toisesta rokotuksesta on kulunut 3–4 kuukautta. Vakavasti immuunipuutteisilla henkilöillä annosten välissä tulee olla kulunut 2 kuukautta. Alle 18-vuotiaille ei anneta kolmatta rokotetta.

Rokotteena Pop-Up:ssa on Pfizer- Biontech Comirnaty -rokote.

Rokotusaikoja on myös runsaasti varattavissa ajanvarauksella. Ajanvaraus osoitteesta koronarokotusaika.fi tai tarvittaessa puhelimitse numerosta 09 2968 3401.

Kirkkonummen ostari sijaitsee osoitteessa Asemankaari 1, 02400 Kirkkonummi