Kunnallistekniikkapalvelut järjestävät Kirkkonummen keskustassa sijaitsevan Kirkkonummentien ja Överbyntien saneerauksen katusuunnitelmista asukastilaisuuden.

Asukastilaisuus pidetään keskiviikkona 8.3.2023 klo 17.00-18.30 Kirkkonummen kunnantalolla Kirkkonummi-salissa 1.krs, osoitteessa Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi. Käynti tilaisuuteen kunnantalon pääovista. Tilaisuudessa on mahdollista tutustua suunnitelmiin ja antaa niistä palautetta.

Esittelymateriaali pidetään myös sähköisesti katsottavissa kunnan verkkosivuilla 6.3.- 12.3.2023 välisen ajan. Suunnitelmat löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> suunnittelu -> asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa myös palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Hannu Ruhanen

projektipäällikkö