Kirkkonummen Yrittäjät ry järjesti jo perinteeksi muodostuneen yrittäjäjuhlan 1.12. Majvikin historiallisessa jugendlinnassa.

Illan aikana Kirkkonummen kunta ja Kirkkonummen Yrittäjät ry allekirjoittivat elinvoimalupauksen, jossa sitoudutaan yhdessä kehittämään yritysten ja kunnan välistä yhteistyötä sekä parantamaan paikallisten yritysten toimintaedellytyksiä. Allekirjoittamassa olivat kunnanjohtaja Tarmo Aarnio, kunnanhallituksen puheenjohtaja Timo Haapaniemi ja kunnanvaltuuston puheenjohtaja Anders Adlercreutz sekä Kirkkonummen Yrittäjät ry:n puheenjohtaja Janne Laitinen.

Tapahtumassa Kirkkonummen Yrittäjät ry julkisti ja palkitsi myös Vuoden Yrittäjän Aki Välimäen UV-Putki Oy:stä sekä ensimmäistä kertaa myös Vuoden Kivijalkayrittäjän Marika Kalameesin BeautyLand Oy:stä.