¿NUORET – KULTTUURI – KIRKKONUMMI??  ¿UNGDOMAR –  KULTUR – KYRKSLÄTT??

Kirkkonummen kunnan kulttuuritoimi järjestää vuosittain kaksi kulttuurifoorumia, joissa käsitellään paikallisen kulttuurin ajankohtaisia asioita. Tällä kertaa -yhteistyössä kunnan nuorisopalveluiden kanssa – on vuorossa nuorten oma kulttuuri Kirkkonummella, mitä se on ja mitä tänne haluttaisiin.

Mikä on mocktail?

Kulttuurifoorumi järjestetään perjantaina 10.3. klo 17-19:30 kirjastotalo Fyyrin Mörne-salissa ja sen aulassa. Aulan mocktail-baarissa saa sekoitella omat alkoholittomat mocktail-juomansa nuoriso-ohjaaja Hassen opastuksella, ME HALUTAAN -seinään saa kirjoittaa mielipiteensä ja unelmansa nuorten kulttuurista Kirkkonummella ja vastata tuoreeseen nuorisokyselyyn. Avustuskioskista saa neuvoja vapaa-aikapalveluiden avustusten hakuun.

Mörne-salissa kuumat oltavat

Mörnesalissa ohjelman avaavat sivistys- ja vapaa-aikalautakunnan puheenjohtaja Kari Virtanen, kulttuuritoimenjohtaja Maaret Eloranta sekä kirjasto- ja kulttuuripäällikkö Piritta Numminen. Sen jälkeen puheenvuoro siirtyykin kokonaan nuorisolle. Tilaisuuden juontajina toimivat Kaspar Varik ja Miika Wilén ja yleisö saa myös tietää, mikä on NUVA, kun Kirkkonummen nuorisovaltuusto esittäytyy.

17.30 alkaen poliitikot ovat kuumilla lauteilla, kun eri puolueiden eduskuntavaaliehdokkaat ovat nuorten tentattavina. Tunnelma lämpenee loppua kohti ja 18.15 OSELOTTI, kirkkonummelainen nuorisobändi ottaa lavan haltuun. Ohjelman lopuksi arvotaan osallistujien kesken leffalippuja.

Kirkkonummelainen nuorisobändi Oselotti ottaa Mörne-salin lavan haltuun

Tervetuloa viihtymään, osallistumaan ja ottamaan kantaa!

Kirkkonummen kunta, vapaa-aikapalvelut

Lisätietoja: Kulttuurisihteeri Antti Airaksinen (etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi)