Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut järjesti heinäkuussa Harrastuspaku-toiminnan yhteydessä kaksi liikunnallista turnausta, Kirkkonummen keskustan urheilupuiston katufutis-turnaus sekä Masalan urheilupuiston katusäbä-turnaus. Toimintoja markkinoitiin mm. sosiaalisessa mediassa, pelipaikoilla sekä nuorisotiloilla. Palkintoja oli tietenkin luvassa sekä hauskaa yhdessä tekemistä! Turnaukset herättivät mukavasti huomiota ja niihin saatiin hyvin ennakkoilmoituksia. Pelipäivät olivat menestys kivojen ilmojen saattelemina. Joukkueita oli mukana juuri sopiva määrä turnauksien järjestämiseen ja peleissä oli yleisöstä lähtien kivaa fairplay-tunnelmaa. Vastaavaa toimintaa toivottiin yleisöstä jopa lisää!

Suuret kiitokset tapahtumiin osallistuneille!

Kuvassa katusäbä-turnaus täydessä vauhdissa.