Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Nuoriso / Avustukset nuorisoyhdistyksille

Avustukset nuorisoyhdistyksille

Kunnan tehtävänä on tukea nuorisotoimintaa kunnassa. Sivistys- ja vapaa-aikalautakunta päättää avustusten myöntämisen periaatteista ja avustusten myöntämisestä

Sivistys- ja vapaa-aikalautakunta jakaa nuorisojärjestöille seuraavia avustuksia:

• Toiminta-avustuksen ennakko
  • Toiminta-avustus
  • Toimitila-avustus
  • Kohdeavustukset: Tapahtumat ja toimintaan liittyvä kalusto, syrjäytymisen ehkäisy, nuorten vapaat toimintaryhmät, toiminnan käynnistäminen

Lisätietoja avustuksista ja apua hakemusten tekemiseen saat sähköpostiosoitteesta nuorisojaliikunta.avustukset@kirkkonummi.fi.

Edellytykset

Avustuksia voivat hakea kirkkonummelaiset nuorisojärjestöt ja –yhdistykset.

Avustuskuulutukset ovat nähtävänä kunnan julkisten ilmoitusten ilmoitustaululla ja Kirkkonummen Sanomissa.

Hakuohjeita ja -lomakkeita saat myös Kirkkonummen kunnantalon palvelupisteestä (Ervastintie 2, 1. kerros).

Toimintaohjeet

Avustushakemukset tulee toimittaa määräaikoihin mennessä postitse: Kirkkonummen kunta, PL 20, 02401 Kirkkonummi tai tuomalla hakemuksen Kirkkonummen kunnantalon palvelupisteeseen, Ervastintie 2, 1. krs, Kirkkonummi.

Avustusohjesääntö ja kuulutus:

Muista, että lomakkeet on allekirjoitettava yhdistyksen sääntöjen määräämällä tavalla ja toimitettava kunnan kirjaamispisteeseen määräajan puitteissa. Avustuslomakkeita ei voi palauttaa sähköisesti.

Nuorisopalveluiden tulostettavat lomakkeet:

nuorisojaliikunta.avustukset