Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Liikunta / Avustukset liikuntayhdistyksille

Avustukset liikuntayhdistyksille

Liikuntalain mukaan kunnan tulee edistää kuntalaisten mahdollisuuksia liikunnan harjoittamiseen. Kuntien tehtävänä on tukea paikallisia liikuntaseuroja. Sivistys- ja vapaa-aikalautakunta päättää avustusten myöntämisen periaatteista ja avustusten myöntämisestä.

Sivistys- ja vapaa-aikalautakunta jakaa liikuntajärjestöille ja -yhdistyksille seuraavia avustuksia:

• Kohdeavustus palkkakustannuksiin Kirkkonummen uimahallissa järjestetystä erityisryhmien liikunnasta.
  • Toiminta-avustuksen ennakko.
  • Toiminta-avustus.
  • Kohdeavustus liikuntapaikan perustamiseen/ perusparannukseen.
  • Kohdeavustus jonkin erityisen ja tiettynä aikana toimeenpantavan tapahtuman toteuttamiseen.
  • Kohdeavustus meripelastustoiminnan edistämiseen.
  • Kohdeavustus kartan valmistuskuluihin.
  • Kohdeavustus koulutustoiminnan kuluihin.
  • Kohdeavustus liikuntapaikkojen vuokrakustannuksiin.

Lisätietoja avustuksista ja apua hakemusten tekemiseen saat sähköpostiosoitteesta nuorisojaliikunta.avustukset@kirkkonummi.fi.

Edellytykset

Avustuksia voivat hakea kirkkonummelaiset urheiluseurat ja liikuntayhdistykset.

Avustuskuulutukset ovat nähtävänä kunnan julkisten ilmoitusten ilmoitustaululla ja Kirkkonummen Sanomissa.

Toimintaohjeet

Avustushakemukset tulee toimittaa määräaikoihin mennessä postitse: Kirkkonummen kunta, PL 20, 02401 Kirkkonummi tai tuomalla hakemuksen Kirkkonummen kunnantalon palvelupisteeseen, Ervastintie 2, 1. krs, Kirkkonummi.

Avustusohjesääntö ja kuulutus:

Muista, että lomakkeet on allekirjoitettava yhdistyksen sääntöjen määräämällä tavalla ja toimitettava kunnan kirjaamispisteeseen määräajan puitteissa. Avustuslomakkeita ei voi palauttaa sähköisesti.

Liikuntapalveluiden tulostettavat lomakkeet:

nuorisojaliikunta.avustukset