Etusivu / Kunta / Tietoa Kirkkonummesta / Avoimet työpaikat ja kuntarekry

Avoimet työpaikat ja kuntarekry

kuntarekry logo

Tule mukaan tekemään uudistuvaa Kirkkonummea!

Kirkkonummen kunnan avoimet työpaikat ilmoitetaan Kuntarekry.fi-palvelussa

Virkojen ja toimien hakemukset tehdään aina Kuntarekryn kautta.

Hyvään johtamiseen panostetaan

Meillä on esimiehiä noin 120 ja panostamme voimakkaasti heidän kouluttamiseensa. Uskomme, että esimiestemme osaamisen kehittäminen lisää henkilökunnan työmotivaatiota ja työviihtyvyyttä.

Vietämme säännöllisesti työkyky- eli Tyky-päiviä. Kunnan henkilökuntaneuvosto järjestää työntekijöille virkistys- ja liikuntatoimintaa.

Kunnan erityispiirre on aito kaksikielisyys, jota voit hyödyntää, jos haluat. Sen rikastuttavan vaikutuksen huomaat päivittäisessä työelämässäkin.

Kirkkonummi työympäristönä

Kirkkonummen kunta elää vahvaa kasvua. Palvelut ja työpaikat lisääntyvät ja kehittyvät osaavien ihmisten ansiosta. Kuntamme yli 40 000 asukkaan palveluista ja hyvinvoinnista huolehtii noin 2000 työntekijää.

Kirkkonummen kunta sijaitsee lähellä pääkaupunkiseutua (Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa) rajautuen läntiselle Uudellemaalle (Siuntio, Vihti). Kirkkonummi on mukana HSL:n taksa- ja tariffijärjestelmässä niin linja-auto- kuin junaliikenteenkin osalta, joten liikkuminen ja lippujen hinnat suosivat myös joukkoliikenteen käyttäjää.

Meille pääsee erityisesti pääkaupunkiseudun suunnasta junalla, linja-autolla ja erinomaisesti omalla autolla ruuhkaa vastaan niin töihin kuin takaisin kotiinkin, parhaimmillaan jopa puolessa tunnissa.

Tarjoamme henkilöstöllemme erinomaiset työterveyshuoltopalvelut ja avustamme asunnon hankinnassa.

Meillä on monenlaisia ammatteja ja tarvitsemme jatkuvasti osaavia tekijöitä. Tule meille, täällä pääset hyödyntämään osaamistasi ja kehityt työssäsi!

Työhallinnon avoimet työpaikat

Työhallinnon sivuilta voit etsiä Kirkkonummella avoimia paikkoja kun kirjoitat hakuehdoksi Kirkkonummi. Hae osoitteesta http://www.mol.fi

Kunta-alan avoimet työpaikat

www.kuntarekry.fi

Kuntalehdessä ilmoitetut työpaikat

EURES

Eurooppalainen ammatillisen liikkuvuuden portaali, jonka kautta on helppo löytää tietoa työpaikoista ja koulutusmahdollisuuksista Euroopassa. Linkki Eures-portaaliin.

Lisätietoja

Tiedustelut kaikkiin avoimiin paikkoihin sähköpostilla: etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi tai kunnan vaihde puh. 09 29671