Etusivu / Vapaa-aika / Mahdollisuuksien paikat / Ulkoilu ja virkistys / Avantouintipaikat

Avantouintipaikat

Unohda arki avannossa! Kirkkonummella voit harrastaa avantouintia kahdessa paikassa.

Lamminjärvellä Veikkolassa ja Syväjärvellä Upinniementien varressa sijaitsevat kuntamme avantouintipaikat. Talviuintikausi on vuosittain lokakuun loppupuolelta huhtikuun loppuun, jolloin rannalle tuodaan lämmitettävä kontti vaatteiden vaihtoa varten.

9.10.2023: Rannoille on tuotu lämmitettävät kontit vaatteiden vaihtoa varten kaudelle 2023-2024. Konteissa on erilliset pukeutumistilat naisille ja miehille.

Ajankohtaiset raportit uimavesien laadusta löytyy Espoon seudun ympäristöterveyden verkkosivuilta.

Talviuintipaikan pukeutumistilan avaimen voi lunastaa kunnan palvelupisteestä osoitteesta Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi. Avaimen lunastusmaksu on 28,90 €, josta kunta palauttaa luvansaajan tilille 17,30 €, kun avain palautetaan kuntaan. Tarkista palvelupisteen aukioloajat: https://www.kirkkonummi.fi/kunnan-palvelupiste. Aiemmin lunastetut pukeutumistilojen avaimet toimivat myös kaudella 2023-2024 käytössä olevissa pukeutumistiloissa.

Huom. pukeutumistilojen ovet menevät lukkoon oven sulkeutuessa. Pidä avain aina mukanasi, myös uinnin aikana!

Lisätietoja nuoriso- ja liikuntapalveluiden toimistosta p. 040 126 9404.

Talviuintipaikkojen sijainti