-
Terveyspalvelut
- Terveysasemat - Kiirevastaanotto ja päivystys
- Kotisairaala
- Koulu- ja opiskeluterveydenhuolto
- Kuntoutus- ja terapiapalvelut
- Lääkärien ja hoitajien vastaanotot
- Neuvolat
-
Suun terveydenhuolto
- Aikuisten suun terveydenhoito
- Ajanvaraus
- Asiakasmaksut
- Asiakaspalaute suun terveydenhuollolle
- Erikoishammaslääkäripalvelut
- Hoitotakuu
- Kerralla enemmän –hoitomalli
- Kiireellinen suun terveydenhoito
- Koronavirustilanteen aiheuttamat muutokset suun terveydenhuoltoon
- Lasten ja nuorten suun terveydenhoito
- Tapahtumat
- Suun terveydenhuollon yhteystiedot
- Sähköinen asiointi ja terveystarkastukset
-
Sosiaali- ja perhepalvelut
- Sosiaalipalvelut
- Lapsi- ja perhekohtainen sosiaalityö
- Kotoutumisen palvelut
- Mielenterveys- ja päihdepalvelut
- Omaishoito
- Työllistyminen
- Vammaispalvelut
- Perhetoiminta Kirkkonummella
-
Ikäihmisten palvelut
- Seniori-info
-
Apua ja tukea arkeen
- Apuvälinepalvelut
- Asiointikuljetuspalvelu
- Ateriapalvelu
- Hoitotarvikkeiden ilmaisjakelu
- Kauppapalvelu
- Kouluissa tapahtuva eläkeläisruokailu
- Sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- Lyhytaikaishoito
- Muistipoliklinikka
- Omaishoito
- Palveluseteli siivousta varten
- Saunapalvelu
- Turvapuhelin
- Vaatehuolto
- Kuntouttava päivätoiminta
- Arvonlisäverottomat yksityiset sosiaalipalvelut
- Ikäihmisten asuminen
- Kotihoito
- Veteraanien palvelut
- Oikopolut
Voit kysyä neuvoa ja antaa palautetta perhepalveluista
Perhepalvelujen ja lastensuojelun päivystyspuhelin palvelee arkisin kello 8.00–15.00 numerossa 040 573 9193. Päivystyspuhelimeen voivat soittaa sekä viranomaiset että yksityishenkilöt ja tehdä yhteydenottopyynnön tai lastensuojeluilmoituksen sekä saada neuvontaa ja ohjausta. Arkisin kello 15.00–8.00 ja viikonloppuisin päivystyksestä vastaa Espoon sosiaali- ja kriisipäivystys numerossa (09) 8164 2439.
Mikäli asiakas ei ole tyytyväinen perhepalvelujen työskentelyyn, hän voi ottaa yhteyttä työntekijään tai tämän esimieheen. Jos ongelmat eivät ratkea keskustelemalla, asiakas voi tehdä suullisen tai kirjallisen muistutuksen sosiaalityön päällikölle. Tämän jälkeen asiakas voi tehdä kantelun aluehallintovirastoon. Asiakas voi myös ottaa yhteyttä sosiaaliasiamieheen, jonka tehtävänä on tiedottaa asiakkaan oikeuksista ja neuvoa ja ohjata asiakasta hänen oikeuksiensa edistämiseksi ja toteuttamiseksi.