VIP-pukuhuoneet ja -saunat

VIP-pukuhuoneiden ja saunojen varaaminen yksityiskäyttöön

Kirkkonummen VIP-pukuhuoneet (kaksi pukuhuonetta, esteettömyys huomioitu) ovat varattavissa erityisuimakortin omaaville sekä erityistä tukea tai yksityisempää pukeutumistilaa tarvitseville yksityisasiakkaille maksuttomasti, niiden ollessa vapaana. VIP-pukuhuoneita käyttävät tietyt erityisryhmät ennakkovarauksella ja vakiovaraukset tehdään uimahallin käyttövuorokausien mukaisesti. VIP-tilat ovat ensisijaisesti tarkoitettu asiakkaille, joilla on hankaluuksia toimia yleisissä puku- ja pesutiloissa.

VIP-pukuhuoneet ja -saunat ovat varattavissa myös muuhun yksityiskäyttöön, esimerkiksi perhesaunomiseen. Yksityiskäytön maksu on 13,0 € (sis. alv.) + uimahallin sisäänpääsymaksu / henkilö / 1,5 h.

VIP-pukuhuoneet- ja saunat voi varata yksityiskäyttöön soittamalla uimahallin kassalle puh. 040 126 9412 tai asioimalla paikan päällä. Erityistapauksissa ja lisätietoja varten, ota yhteyttä kassaan.

Huom. VIP-tiloja käytettäessä, sisäänpääsyyn oikeuttava uimakortti tulee aina leimata uimahallin sisään- ja ulosmenoporttiin.