Vesihuoltolaskuista on lähetetty asiakkaille aiheettomia maksumuistutuksia

03.09.2020 13:18

Kategoria: Vesihuolto Asuminen ja ympäristö Info, asiointi, päätöksenteko ja hallinto

Päivitetty tiedote 3.9.2020

Osaa kesän vesihuoltolaskuista ei ole toimitettu asiakkaille ja asiakas on tämän vuoksi voinut saada aiheettoman maksumuistutuksen.
Laskujen toimituksessa havaittiin 2.9. epäselvyyksiä. Laskujen toimituksesta vastaava Sarastia selvittää tilannetta.
Pyydämme aiheettoman maksumuistutuksen saaneita olemaan yhteydessä Sarastian asiakaspalveluun ja varautumaan ilmoittamaan laskun numeron:
puhelin: 020 6399 400
https://asiakaspalvelu.sarastia.fi/

Toistaiseksi kaikki virheellisen maksumuistutuksen saaneet eivät ole tiedossa, joten laskuttaja ei pysty ottamaan yhteyttä näihin asiakkaisiin.

Kirkkonummen Vesi pahoittelee tapahtunutta ja asiakkaille aiheutunutta vaivaa.

Vesihuolto