Kirkkonummen kunnan yhdyskuntatekniikan palvelualue on aloittamassa Veikkolan alueen 12, eli Takkumäentien, Pienviljelijäntien ja Kyntäjäntien katujen ja kunnallistekniikan saneeraussuunnittelun.

Suunnitteluun liittyen alueella tullaan tekemään maastomittauksia ja maaperätutkimuksia. Maastotyöt tehdään kevään ja kesän 2023 aikana ja niitä mahdollisesti täydennetään suunnittelun edetessä.

Alueen asukkaille ja asiasta kiinnostuneille pidetään asukastilaisuus, kun suunnittelu on edennyt riittävän pitkälle. Tilaisuudessa esitellään laadittuja suunnitelmaluonnoksia. Asukastilaisuus materiaali on nähtävissä myös kunnan verkkosivuilla erikseen ilmoitettavana aikana, jolloin niihin voi antaa palautetta, vaikka itse tilaisuuteen ei olisi päässytkään.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Hannu Ruhanen

projektipäällikkö