Vauhdittamo Kirkkonummi -hanke 2021-2022

Osoite: Kirkkotallintie 1 (katutaso, Ohjaamon kanssa samoissa tiloissa)
s-posti: vauhdittamo@kirkkonummi.fi

Kirkkonummen Vauhdittamo hanke yli 30-vuotiaille on päättynyt 31.12.2022. Hanke toteutui kiitettävästi ja auttoi monia kirkkonummelaisia työllistymään tai pääsemään koulutukseen. Hankkeen ESR-rahoituksen päättyessä toiminta ajetaan alas.

Kiitämme asiakkaita ja yhteistyökumppaneita näistä kahdesta innostavasta vuodesta, jotka toivat esiin matalankynnyksen palvelupisteen hyödyt myös 30 vuotta täyttäneille. Kirkkonummen Vauhdittamo sai toimia mallina useammalle muulle kunnalle, jotka rakensivat samantyyppisellä mallilla omat ”Vauhdittamonsa”, hiukan eri nimillä.

Kiitos koko työryhmälle hyvästä yhteishengestä, joustavuudesta ja halusta auttaa apua tarvitsevia!

Ohjaamo jatkaa toimintaansa toistaiseksi nykyisissä tiloissa ja palvelee alle 30 vuotiaita kirkkonummelaisia nuorisopalveluiden organisaatiossa.

Kiitos – tack – thank you – merci – shukran!