Mitä lapsi ja nuori voi Kirkkonummella harrastaa? Lasten ja nuorten Harrastuspop-up-tapahtumat järjestetään taas elokuussa! Haluatteko tapahtumiin mukaan esittelemään omaa toimintaanne?

Ajankohdat ja paikat:

Tiistai 22.8. Kirkkolaakson puisto, keskusta klo 17.30-19.30

Keskiviikko 23.8. Masalan lähiliikuntapaikka Frami klo 17.30-19.30

Torstai 24.8. Veikkolan lähiliikuntapaikka Velmo klo 17.30-19.30

Ketkä mukaan? Paikalliset yhdistykset, järjestöt, kunnan omat toimijat

Kuinka mukaan? Ilmoittautuminen tapahtumiin 4.8. mennessä,  täytä tästä sähköinen lomake

Perusperiaate on esitellä lasten ja nuorten harrastustoimintaa toiminnallisin keinoin. Alueella ei ole sallittua myydä mitään, vaan keskitymme toimintaan ja sen esittelyyn. Oman toiminnan mainoksia saa luonnollisesti jakaa. Tapahtuma on kaikille maksuton. Tapahtuma rakentuu pop-up-tyyppisesti kevein valmisteluin. Jokainen osallistuja vastaa oman toimintansa esittelemiseen tarvitsemista varusteista. Vapaa-aikapalvelut vastaa tapahtumapaikkojen järjestämisestä, tapahtumien koordinoimisesta ja tiedottamisesta. Tapahtumat järjestetään ulkoalueilla säävarauksella, mahdollisista peruutuksista tiedotetaan erikseen.

Lisätiedot:

Harrastuskoordinaattori