Yrittäjä tai yhteisö, harkitsetko työntekijän palkkaamista tai oppisopimusta? Nyt on tiedossa mahdollisuus, johon kannattaa tarttua!

Kirkkonummen kunnan syksyn työllistämisen järjestelytukihaku on avattu 15.8.2022. Haku on käynnissä 30.11.2022 saakka.

Kirkkonummen kunnan järjestelytuella pyritään parantamaan kirkkonummelaisten pitkään työtä vailla olevien työllistymistä yksityiselle tai kolmannelle sektorille. Työllistävän yrityksen tai yhteisön koti- tai toimipaikka voi olla Kirkkonummella tai muualla Suomessa.

Järjestelytuen suuruus on enintään 500 euroa kuukaudessa ja tukiaika 6–12 kuukautta. Työsuhteen tai oppisopimuskoulutuksen tulee kestää vähintään 6–8,5 kuukautta riippuen siitä, onko TE-toimisto myöntänyt palkkatukea. Järjestelytukea voidaan myöntää työnantajalle jopa 6 000 euroa!

Järjestelytukea voidaan myöntää pääsääntöisesti tilanteessa, jossa yritys tai yhteisö palkkaa työsuhteeseen tai oppisopimuskoulutukseen kirkkonummelaisen työnhakijan, jolle on maksettu vähintään 200 päivää työmarkkinatukea työttömyyden perusteella tai joka on ollut työttömänä vähintään 12 kuukautta.

Järjestelytukea voi hakea työsuhteeseen, joka alkaa aikavälillä 1.1.–31.12.2022.

Järjestelytukea haetaan sähköisesti, tarkemmat hakuohjeet ja lomakkeet: https://www.kirkkonummi.fi/jarjestelytuki

Kiinnostuitko? Järjestelytuesta järjestetään webinaareja, joissa kerrotaan, mikä järjestelytuki on, miten haet ja mitkä ovat tuen saamisen edellytykset. Tule kuuntelemaan lisää ja ilmoittaudu mukaan:

ti 6.9.2022 klo 10–11 – ilmoittaudu webinaariin

pe 7.10.2022 klo 10–11 – ilmoittaudu webinaariin