Etusivu / Asuminen ja ympäristö / Maankäyttö ja liikenne / Torit ja vuokrattavat alueet / Torit / Toripaikan vuokraus

Toripaikan vuokraus

Toriaika keskustan ja Veikkolan toreilla on klo 8.00 – 17.00 maanantaista lauantaihin (ei arkipyhinä).
Varattu toripaikka on otettava vastaan klo 8.00 mennessä. Sen jälkeen varaus ei ole enää voimassa.

Asiakaspalvelun parantamiseksi vaaditaan myyntikoju tai pöytä varustamaan omalla, selvästi näkyvällä nimellä.

Ajoneuvoja ei saa pitää torilla ja toriajan päätyttyä on kaikki tavara viipymättä, viimeistään 45 min kuluessa vietävä pois paikalta ja siistittävä oma paikka klo 14.45 mennessä.

Torisääntö

Tapahtumat

Torien käyttöä koskevat hakemukset eri tapahtumien järjestämistä varten tehdään viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen tapahtumaa sähköisesti lupapiste.fi -palvelussa.

Ohjeita luvan hakemiseen löytyy yleisten aluiden luvat -sivulta.

Varaus

Yhden päivän toripaikat varataan ennakkoon kunnan palvelupisteestä sen aukioloaikoina puh. 09 2967 2220 tai sähköpostitse palvelupiste(at)kirkkonummi.fi.

Kuukausimyyntipaikat ja päivämyyntipaikat enintään kymmeneksi toripäiväksi kalenterikuukaudessa varataan www.lupapiste.fi -palvelusta.
Kuukausimyyntipaikka on mahdollista varata edellisen kuukauden 15. päivä alkaen seuraavaksi kuukaudeksi.

Varaus on voimassa vasta, kun se on maksettu ennen varatun kuukauden alkua.
Kuukausimyyntipaikan veloitus sisältää sähkömaksun.

Varattu toripaikka on otettava vastaan klo 8.00 mennessä, sen jälkeen varaus ei ole enää voimassa.
Tyhjälle toripaikalle voi mennä ilman varausta klo 8.00 jälkeen.

Torimaksut

Torimaksut peritään taksan mukaan Kunnallistekniikan taksat.

Kuukausi- ja vuosipaikkamaksut:

• Toripaikkamaksut vuosipaikoista laskutetaan Kirkkonummen kunnan toimesta. Kuukausipaikkojen maksut on suoritettava ennen varauskuukauden alkua paikan saannin varmistamiseksi. Asiakkaan tulee voida tarvittaessa todistaa maksu kuitilla.

Toriasioista vastaa kunnossapitopäällikkö.