TIMMI -tilavarausjärjestelmän käyttöohjeet

Ketkä voivat käyttää Timmiä?

Asiakas voi rekisteröityä TIMMI -tilavarausjärjestelmään yksityishenkilönä ja/tai organisaation edustajana. Rekisteröidyttäessä järjestelmään henkilöllä tulee olla käytössään sähköpostiosoite, joka toimii käyttäjätunnuksena. Rekisteröitymisen yhteydessä hakijan tulee hyväksyä TIMMI:n käyttöehdot (pdf). Käyttäessään Timmiä vuorojen hakemiseen käyttäjä hyväksyy vuoropäätöksen sähköisen tiedoksiannon.

Kirjastotalo Fyyrin tilat ovat maksuttomia. Kirjastotalo Fyyrin tiloihin ja niitä koskeviin käyttösääntöihin pääset tutustumaan tästä linkistä.

Rekisteröityminen yksityishenkilönä

Rekisteröityessäsi yksityishenkilönä annat ensin omat yhteystietosi. *-merkityt kentät ovat pakollisia.

Tutustu käyttöehtoihin (pdf) ja hyväksy ne, jotta pääset ohjatussa rekisteröitymisessä eteenpäin.

Rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on käyttäjätunnuksesi.

Pakollisten tietojen lisäksi pääset määrittelemään oman salasanasi, jonka tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä. Mikäli salasana-kenttään tulee 5-8 merkkinen ehdotus, poista se ja luo oma salasana.

Rekisteröitymisen tallentamisen jälkeen järjestelmä lähettää osoitteesta noreplytilavaraukset(a)kirkkonummi.fi antamaasi sähköpostiosoitteeseen salasanan vahvistuslinkin, jota sinun tulee käydä klikkaamassa ennen kirjautumista TIMMI -tilavarausjärjestelmään.

HUOMIO!

TIMMI -sähköpostit voivat ohjautua osalla sähköpostipalveluilla roskapostiksi.

Rekisteröityminen organisaation (rekisteröitynyt yhdistys, yritys) edustajana

Kun rekisteröidyt organisaation yhteyshenkilönä, tarvitset siihen luvan edustamaltasi seuralta, yhdistykseltä tai yritykseltä. Rekisteröityessäsi organisaation edustajaksi annat ensin omat yhteystietosi, valitset roolisi edustamassasi organisaatiossa ja syötät haluamasi salasanan. Antamasi sähköposti toimii käyttäjätunnuksena. Tämän jälkeen klikkaa ” Valitsen organisaation” ja syötät edustamasi organisaation virallinen nimi hakukenttään ”Organisaation nimi”.

Organisaation yhteyshenkilönä rekisteröityminen käsitellään nuoriso- ja liikuntapalveluissa. Mikäli olet jo rekisteröitynyt yksityishenkilönä, hae käyttöoikeuksien laajennusta organisaation yhteyshenkilöksi Omat tiedot -kohdassa. Organisaation yhteyshenkilön rekisteröityminen käsitellään (arkisin virka-aikana) ja käsittelyaika on 1-3 päivää. Hyväksymisestä tulee vahvistus sähköpostitse.

Huomio!

Timmin sähköpostit voivat ohjautua suodatusasetuksista riippuen roskapostiksi.

Mikäli organisaatiota ei löydy rekisteristä?

Mikäli organisaatiota ei löydy rekisteristä, anna pyydetyt tiedot uudesta organisaatiosta. Uutta organisaatiota lisättäessä pakollisia tietoja (merkitty *) ovat mm. organisaation nimi, lähiosoite, postinumero ja -toimipaikka, sähköposti sekä kotikunta/kotipaikka.

Laskutustietoihin tulee merkitä y-tunnus. Tietoihin voi määritellä myös erikseen varausten ja tilavuokrien maksajan yhteystiedot, jos ovat eri henkilöitä.

Unohtuiko Timmi-salasana?

Salasanan uusiminen.

Kuinka teen varauksen TIMMI -tilavarausjärjestelmään?

TIMMI -näkymässä vasemmassa yläreunassa lukee Varauskalenteri, Varaa tiloja, Omat tiedot ja Oma asiointi.

Varauskalenteri – tilojen selaaminen kalenterinäkymässä ja varaushakemusten tekeminen.

Varaa tiloja – vapaiden aikojen haku.

Omat tiedot – omien tietojen tarkistus ja muokkaus.

Oma asiointi – omien varausten selaus.

Valitse tila, johon haluat tehdä varauksen ja klikkaa kalenteria haluamassasi ajankohdassa hiiren vasemmalla näppäimellä. Sinulle avautuu hakemuspohja, johon sinun tulee täyttää tarvittavat tiedot.

Varaustieto -kenttään

Kirjoitetaan mistä ja kenen varauksesta on kyse. Esim. Nuoriso- ja liikuntapalvelut/ karateharjoitukset, P06. Huomioithan, että hakemukset tehdään AINA jokaisen ryhmän osalta erikseen. Jos olet hakemassa esimerkiksi karateharjoitukset pojat 2006 vain yhtä vuoroa, niin tee silloin vain yksi hakemus.

Ajankohtaan

Merkitään haettavan vuoron alkamis- ja päättymiskellonaika.

Aikaväliin

Määritellään päivämääräväli, jolle vuoroja haetaan esim. 15.8.2020-15.5.2021. Jokaisesta viikosta ei tarvitse tehdä omaa erillistä hakemusta, vaan yksi hakemus riittää koko ajalle.

Täytä loput pakolliset tiedot ja klikkaa lopuksi Seuraava.

Apua vuorojen hakemiseen

Laita sähköpostia osoitteeseen tilavaraukset@kirkkonummi.fi tai
soita nuoriso- ja liikuntapalveluiden toimistoon p.040-126 9404.

Sähköpostiin vastaavat nuoriso- ja liikuntapalveluiden TIMMI -tilavarausjärjestelmän pääkäyttäjät.

TIMMI -tilavarausjärjestelmän käyttöehdot.

TIMMI -tilavarausjärjestelmän tietosuojaseloste.