Tiedote vesihuoltolaskusta aiheettoman maksumuistutuksen saaneille

04.09.2020 15:01

Kategoria: Vesihuolto Asuminen ja ympäristö Info, asiointi, päätöksenteko ja hallinto

Päivitetty tiedote 4.9.2020


Osaa kesän vesihuoltolaskuista ei ole toimitettu asiakkaille ja asiakas on tämän vuoksi voinut saada aiheettoman maksumuistutuksen.


Kirkkonummen Veden asiakkaita pyydetään olemaan tässä asiassa yhteydessä Sarastia Kuntaperintään, joka vastaa asiaan liittyviin tiedusteluihin ja palauttaa pyydettäessä aiheettomat muistutuskulut asiakkaalle.
Asiakkaat, jotka ovat saaneet aiheettoman maksumuistutuksen, voivat maksaa alkuperäisen laskun summan maksumuistutuksen tiedoilla ilman muistutuskulua.
Mikäli asiakas on ennättänyt maksamaan maksumuistutuksen kokonaisuudessaan, voi asiakas pyytää maksumuistutuskulun ja viivästyskoron palautusta Sarastia Kuntaperinnältä seuraavilla tavoilla:


- Verkkopalvelussa osoitteessa: https://oma.sarastiaperinta.fi/ (kirjautuminen omilla verkkopankkitunnuksilla)
- Sähköpostitse asta.perinta@sarastia.fi
- Maksutta vastauslähetyksenä osoitteeseen:
    Sarastia Kuntaperintä Oy
    Tunnus 5021107
    00003 VASTAUSLÄHETYS


Asiakkaan tulee ilmoittaa pyynnössään: asiakkaan nimi, maksuhuomautuksessa olevan asianumeron ja tilinumero IBAN-muodossa. Valitettavasti tilinumerotietoja ei voi toimittaa puhelimitse.
Lisäksi Sarastia postittaa kaikille maksumuistutuksen saaneille asiasta tiedotteen ja toimintaohjeen.

Paperisten laskujen jakelussa havaitut virheet on korjattu ja toimenpiteisiin ryhdytty vastaavan tapauksen ennaltaehkäisemiseksi.


Kirkkonummen Vesi pahoittelee asiakkailleen aiheutunutta vaivaa.

Vesihuolto