Tervetuloa Fyyriin Kulttuurin Pikkujoulufoorumiin 26.11.2022 11-14

Lauantaina 26.11.2022 11:00 – 14:00 Kirkkonummen kunnan kulttuuripalvelut järjestää kirjastotalo Fyyriin Mörne-salissa ja sen aulassa Kulttuurin Pikkujoulufoorumin. Sinne voi tulla pistäytymään, viihtymään ja tapaamaan kulttuurijärjestöjen väkeä ja muita kulttuurin toimijoita!

Mörne-salin aulassa kulttuuritreffeillä esittäytyvät mm. tiffanylasiharrastajien yhdistys Lasimestarit ry,  Kirkkonummen kotiseutuyhdistys ry, joka on julkaissut paljon paikallishistoriallista kirjallisuutta, Masalan Nuoristoteatteri, Veikkolan Viihdelaulajat sekä matkailutoimija Petra Vairimaa Evenio oy:stä. Tarjolla on myös kulttuuripiparkakkuja ja glögimehua, koristele makusi mukaan!

Mörne-salissa nonstop-ohjelmaa. Aloitukset ovat noin 15 min välein ja sisään voi poiketa milloin vaan. Foorumin avaa sivistys- ja vapaa-aikalautakunnan puheenjohtaja Kari Virtanen ja sen jälkeen saamme tietoa Petra Vairimaan organisoimista kulttuuriretkistä ja Kirkkonummen paikallishistoriallisesta arkistosta Arkivaliasta. Musiikkitervehdyksen Pikkujoulufoorumiin tuo Kirkkonummen Kamarikuoro ja sen jälkeen luovutetaan kukkaonnittelut 50- ja 60-vuotisjuhliaan vuonna 2022 viettäville paikallisille kulttuuriyhdistyksille.

Iltapäivän puolella salissa esittäytyvät Veikkolan Viihdelaulajat ja Masalan Nuorisoteatteri. Saamme myös neuvoja siitä, miten Kirkkonummen kirjastojen tiloja voi käyttää tapahtumiin ja tilaisuuksiin ja kuinka omat tilaisuudet ja tapahtumat saa näkyviin Kirkkonummen tapahtumakalenterin.

Foorumin jälkeen Evenio Oy järjestää keskiaikateemaisen opastuksen, lähtö 14:00 Fyyrin pääovelta (opastetun kävelyn lipunmyynti verkossa ja tapahtuman aikana paikan päällä Petra Vairimaalta).

Katso tapahtuman tarkemmat tiedot kunnan tapahtumakalenterista.