Kirkkonummen avantouintipaikat Syväjärvellä ja Lamminjärvellä on laitettu talviuimareita varten kuntoon talvikaudelle 2022-2023 – vain jäät uupuvat. Rannoille on tuotu lämmitettävät kontit vaatteiden vaihtoa varten. Konteissa on erilliset pukeutumistilat naisille ja miehille.

Kontin pukeutumistilan käyttämistä varten tarvitset avaimen, jonka voit lunastaa kunnan palvelupisteestä osoitteesta Ervastintie 2, 02400 Kirkkonummi. Tarkista palvelupisteen aukioloajat: https://www.kirkkonummi.fi/kunnan-palvelupiste. Avaimen lunastusmaksu on 28,90 euroa, josta kunta palauttaa tilillesi 17,30 euroa avaimen palautuksen jälkeen.

Huom. pukeutumistilojen ovet menevät lukkoon oven sulkeutuessa. Pidä avain aina mukanasi, myös uinnin aikana!

Päivitys 4.10.2022: aiemmin lunastetut pukeutumistilojen avaimet toimivat myös uusissa pukeutumistiloissa.

Uimavesien laatua tarkkaillaan myös talviuintikautena. Ajankohtaiset raportit uimavesien laadusta löydät Espoon seudun ympäristöterveyden verkkosivuilta osoitteesta www.espoo.fi/fi/kirkkonummen-uimarantavesitulokset

Lisätietoja

Internetsivulta www.kirkkonummi.fi/avantouintipaikat tai nuoriso- ja liikuntapalveluiden toimisto p. 040 126 9404

Talviuintipaikkojen sijainti