Lasten talvilomatoimintoihin 2023 ilmoittautuminen on alkanut! Järjestämme talvilomaleirejä keskustassa ja Masalassa. Ilmoittaudu mukaan monipuolisiin ja hauskoihin talvilomaleireihin! Järjestämme myös maksutonta liikkuvaa talvilomatoimintaa harrastuspakun avulla ympäri kuntaa, myös haja-asutusalueilla. Harrastuspakun talviloman aikataulu päivitetään 13.2. mennessä osoitteeseen kirkkonummi.fi/harrastuspaku.Toiminnasta osa järjestetään molemmilla kotimaisilla kielillä.

Löydätte ilmoittautumista vaativien toimintojen tarkemmat tiedot sähköisestä ilmoittautumisjärjestelmästä osoitteesta: www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi.

Toiminnan peruutusehdot:

Toimintaan ilmoittautuminen on sitova ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä toiminnan ikärajat huomioiden. Leiripaikan peruutus tulee tapahtua 6.2. klo 12.00 mennessä puhelimitse toimistoomme p.040-126 9404. Tämän jälkeen leiripaikan voi peruuttaa lääkärintodistuksella, muuten perimme täyden osallistumismaksun. Kaikille ilmoittautujille lähetetään sähköpostitse/ postitse leirikirje, jossa vahvistetaan leiripaikka tai ilmoitetaan varasijasta.

Talvilomatoiminnan järjestää:

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut