Kunnallistekniikkapalvelut järjestävät Kantvikissa sijaitsevan Sokeritehtaantien katusuunnitelmista asukastilaisuuden sähköisesti kunnan verkkosivuilla. Esittelymateriaali on katsottavissa kunnan verkkosivuilla 16-22.5.2022 välisen ajan. Paperiversiot suunnitelmista ovat katsottavissa myös kunnantalon palvelupisteellä (Ervastintie 2) kunnantalon aukioloaikoina.

Suunnitelmat löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> suunnittelu -> asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta tai kunnantalon palvelupisteellä olevalla lomakkeella.

Suunnitelmista antaa lisätietoja puhelimitse keskiviikkona 18.5.2022 klo 13-15 välisenä aikana Kirkkonummen kunnasta projekti-insinööri Saara Koivumäki, puh. 040 541 8462 ja Ramboll Finland Oy:sta projektipäällikkö Timo Pitkänen puh. 045 633 9528.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Saara Koivumäki

projekti-insinööri