Kirkkonummen musiikkiopistossa vietetään pop up -konserttiviikkoa huhtikuun alussa. Tänä vuonna 50 vuotta täyttävän musiikkiopiston oppilaat opettajineen esiintyvät viikon aikana kouluissa, päiväkodeissa, palvelutaloissa, Kirjastotalo Fyyrissä, Kunnantalolla, Työkeskuksessa ja uimahallilla. Lauantaina 9.4. opistomme jousiorkesterit saavat vieraakseen orkestereita Nurmijärveltä, konsertti on Koulukeskuksen D-salissa klo 15 ja sinne on vapaa pääsy.

Soittamisen ilo – Spelglädje! -teemaviikolla haluamme tuoda musiikkiopiston soiton iloa lähelle kuntalaisia, houkutella lisää soittajia iloisen ja kehittävän harrastuksen pariin sekä antaa oppilaille arvokasta esiintymiskokemusta myös oman opiston ulkopuolella.

Tule kuulolle! Tässä muutamia vinkkejä viikon ohjelmasta

• Tiistai 5.4. klo 17.30 puhallinsoitinten pop-up-konsertti uimahallilla
  • Torstai 7.4. klo 16–17 kahvilakonsertti Fyyrin kahvilassa
  • Perjantai 8.4. klo 11.30 lounaskonsertti ravintola Ervastiinassa, Kirkkonummen kunnantalo
  • Lauantai 9.4. klo 15 Kirkonkylän koulukeskus, D-sali: Kirkkonummen ja Nurmijärven musiikkiopistojen jousiorkesterit yhdessä

Opistojen konsertti- ja tapahtumakalenterin löydät kokonaisuudessaan musiikkiopiston verkkosivulta.

Tervetuloa konsertteihimme!

Ilmoittautuminen musiikkiopistoon lukuvuodelle 2022–2023

Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2022–2023 Kirkkonummen musiikkiopistoon alkaa lauantaina 23.4. klo 8.00 ja päättyy 22.5.2022.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen.

Kuva: Maija Parko, yksi flyygeli ja kolme soittajaa