Etusivu / Varhaiskasvatus ja opetus / Varhaiskasvatus ja esiopetus / Päiväkodit ja perhepäivähoito / Sepänkannaksen päiväkoti

Sepänkannaksen päiväkoti

Päiväkotimme

Päiväkotimme tarjoaa varhaiskasvatusta. Sepänkannaksen päiväkoti toimii vuonna 2016 valmistuneessa rakennuksessa etelä-Kirkkonummella. Alueella esiopetusta tarjotaan Kantvikin päiväkodissa.

Toimintamme

Sepänkannaksen päiväkodissa lapsi saa viettää päivänsä viihtyisässä ja rauhallisessa ympäristössä. Uudet valoisat tilat, iso monipuolinen piha ja ympäröivä luonto houkuttelevat lapsen leikkimään, liikkumaan ja oppimaan. Retket lähimetsiin ja puistoihin kuuluvat säännöllisesti toimintaamme. Leikkiympäristöä muokkaamme säännöllisesti yhdessä lasten kanssa.

Yhteisöllisyys ja kaikkien yhteisön jäsenten hyvinvointi on tärkeää meille. Yhteistyössä perheiden kanssa luomme hyvän ja turvallisen arjen. Järjestämme toiminnallisia tapahtumia lapsille ja perheille useamman kerran vuodessa. Päiväkodissamme toimii aktiivinen vanhempaintoimikunta, jonka toiminnasta löydätte tietoa peda.net sivuiltamme.

Sepänkannaksen päiväkodille on myönnetty Vihreä Lippu kestävän kehityksen mukaisesta toiminnasta joulukuussa 2020. Lapsista ja kasvattajista koottu raati Kierrätyskamut suunnittelee ja organisoi kestävää kehitystä edistävää toimintaa koko päiväkodin väelle. Vihreän lipun toiminnasta kerromme lisää päiväkotimme julkisilla pedanet sivuilla.

Päiväkotimme jokaiselle lapselle luodaan sähköiselle peda.net alustalle oma digitaalinen portfolio yhdessä lapsen ja huoltajien kanssa. Peda.net alustalla tehdään näkyväksi lapsen oppimista, kasvua ja kehitystä sekä ryhmien pedagogista toimintaa.

Olemme mukana Liikkuva varhaiskasvatus –ohjelmassa.

Ryhmien yhteystiedot

Timanttitoukat040 126 9336
Tupsukorvat040 126 9616
Kuparikertut040 126 9434
Hopeakalat040 126 9627
Kultakurret040 126 9366

Aukioloaika:
ma – pe klo 6.30 – 17.30
varausten mukaisesti

Lapsikohtaiset varhaiskasvatusaikavaraukset tehdään Päikky-järjestelmän kautta. Mikäli lapsen päivittäinen varhaiskasvatustarve on laajempi kuin 6.30-17.30, tulee asiasta keskustella päiväkodin johtajan kanssa.

Osoite:
Sepänrinteenkuja 2