Ruokalistasovellus

Lataa puhelimeesi oma ruokalistasovellus. Sovelluksella näet Kirkkonummen ruokapalveluiden ruokalistat.

Jamix Menu palveluun pääset myös tästä.

Sovellus on otettu käyttöön Kirkkonummen kunnan Ruokapalvelussa. Se sisältää koulujen, päiväkotien, hoivapalveluiden ja henkilöstön ruokalistat. Sovelluksen kautta voi antaa suoraan palautetta ruokalajikohtaisesti.

JAMIX MENU -mobiilisovelluksen voi käydä lataamassa ilmaiseksi eri sovelluskaupoista (App Store, Google Play ja Windows Phone Store).

JAMIX MENU on uusi maksuton mobiilisovellus, jonka avulla näet kaikkien sitä käyttävien ravintoloiden ruokalistat suoraan omalla älypuhelimellasi tai tabletilla. Yksityiskohtaisen ruokalistan lisäksi voit tarkastella muun muassa ainesosaluetteloita sekä ravintoarvotietoja.

""