Kirkkonummen Rekryfestarit

Rekryfestareista yleisesti

Rekryfestareille kerätään työnantajia, joilla on tarpeita palkata uusia työntekijöitä, työnhakijoita sekä työllisyyspalveluiden parissa toimivia palveluntarjoajia. Paikalla olevat oppilaitokset esittelevät kouluttautumismahdollisuuksia, jotka edistävät työtä vailla olevien työnhakuvalmiuksia tai mahdollistavat jopa alanvaihdon. Rekryfestareilla kerrotaan myös yrittäjäksi ryhtymisen mahdollisuuksista siitä kiinnostuneille.

2019 lähtien järjestetyt Kirkkonummen Rekryfestarit on järjestetty jo viidettä kertaa. Kirkkonummen Rekryfestareilla on ollut aiemmissa tapahtumissa mukana rekrytoivia työnantajia, työnhakijoita, työllisyyspalveluiden tarjoajia ja oppilaitoksia. Festareilla on kerrottu myös yrittäjäksi ryhtymisestä ja kevytyrittäjyyden mahdollisuuksista. Tapahtuman ohjelmaan kuuluvat myös mielenkiintoiset tietoiskut ajankohtaisista aiheista ja käytettävissä olevista työllisyyspalveluista.

Tapahtumassa on ollut muun muassa ständejä ja tietoiskuja työnhausta, opiskelusta, yrittäjyydestä. Ständeillä työnhakijoilla ja työnantajilla on ollut myös mahdollisuus tavata toisiaan ja keskustella työllistymismahdollisuuksista.

Rekryfestarit 2023

Kirkkonummen kunta, elinvoimayksikkö