Pyydä apua -palvelukanava

Lapsiperheille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava.

Pyydä apua -nappia painamalla lapsiperheet voivat pyytää apua tai palvelua kunnasta, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain – koska tahansa, missä tahansa. Otamme sinuun yhteyttä puhelimitse 1–3 arkipäivän kuluessa. Valitettavasti emme voi hoitaa asiaasi sähköpostilla tietoturvaan liittyvistä syistä. Soitamme Sinulle takaisin.

Pyydä apua -lomake on tarkoitettu ainoastaan Kirkkonummen kuntalaisille.

Lomakkeella jättämiäsi tietoja käsittelevät Kirkkonummen kunnan perhepalveluiden ammattilaiset. He ohjaavat tarvittaessa kysymyksesi eteenpäin oikealle taholle, joka vastaa Sinulle 1-3 päivän kuluessa. Tallentamasi tiedot poistetaan lomakkeelta, kun ammattilainen on ottanut sinuun yhteyttä puhelimitse. Sosiaalihuollon asiakkuuteen liittyvät tarpeelliset tiedot kirjataan sosiaalihuollon asiakasrekisteriin.

Terveyden- ja sairaanhoidon asioissa olethan yhteydessä suoraan omaan terveysasemaasi tai Päivystysapuun p. 116117

Lisätietoja toiminnasta antaa perhepalveluiden vs. palvelujohtaja Maaret Laine p.040 1269 628 

nappi, jota painamalla lapsiperheet voivat pyytää apua tai palvelua kunnasta, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain -koska tahansa, missä tahansa

Palvelu on tarkoitettu ainoastaan Kirkkonummen kuntalaisille.

Täytä lomake verkkosivuillamme www.kirkkonummi.fi/pyydaapua, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse 1-3 arkipäivän kuluessa

Kansalaiset
Sosiaalipalvelut - Sosiaalipalvelujen neuvonta- ja ohjauspalvelut
palvelut / sosiaalipalvelut, palvelut / neuvontapalvelut

Pyydä apua -nappi